ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
PRIJE USPJEŠNE KUPOVINE
Mogu li telefonski naručiti robu iz webshopa?Ne, prihvaćamo samo narudžbe napravljene u webshopu.Moram li se ponovno registrirati ako želim kupiti robu iz drugog webshopa?Da, morate se ponovno registrirati jer se radi o različitim organizatorima.Zaboravio/la sam svoje korisničko ime/lozinku, što moram učiniti?Ukoliko ste zaboravili svoju lozinku, u gornjem desnom kutu kliknite na "zaboravljena lozinka", upišite svoje korisničko ime i e-mail adresu s kojom ste se prijavljivali i na isti će vam biti poslana nova lozinka. Ukoliko ste zaboravili i korisničko ime i lozinku molimo vas da nam se javite na podrska@ulaznice.hr.Mogu li kupiti robu za nekog drugog?Možete, nositelj narudžbe ne mora odgovarati nositelju računa.Kako mogu naručiti veliku količinu robe?Za naručivanje veće količine robe molimo da se obratite na naš mail: podrska@ulaznice.hr kako bismo vam napravili ponudu.Roba koju želim ne postoji u webshopu (ili je najavljena, a još je nema), mogu li ju kupiti negdje drugdje/ kome se mogu obratiti?Naši webshopovi su neovisni od ostalih shopova i u njima se prodaje isključivo službena roba tj. ne prodajemo robu van webshopa. Za informacije vezane uz najavljenu robu ili robu koja je trenutno nedostupna možete se obratiti:Kolika je cijena dostave?Dostavu unutar Hrvatske osigurava DPD, a cijena dostave ovisi o pakiranju + osiguranje 0,35% vrijednosti pošiljke. Dostavu u inozemstvo osigurava DHL, a cijena dostave također ovisi o pakiranju + osiguranje 0,49% vrijednosti pošiljke. Izračun cijene dostave možete vidjeti prilikom kupovine u webshopu.Koji su razlozi neuspješne uplate karticom?Najčešći razlozi neuspješnih kartičnih uplata su sljedeći:
1) vaša banka ne podržava internet transakcije
2) do sad niste kupovali online tj. nemate token/ čitač kartica
3) koristite karticu za devizna plaćanja (npr. Visa Electron)
4) upisujete brojeve kartice s razmacima
5) niste upisali kontrolni broj (troznamenkasti broj koji se nalazi na poleđini kartice)
6) kartica vam je istekla
Želim kupiti robu iz inozemstva uplatom na račun, kako to mogu učiniti?Prilikom uplate na devizni račun, uplatitelj je dužan podmiriti sve troškove (uključujući i troškove uplatne i odredišne banke, iznos nije prikazan na ponudi jer ovisi o banci). Prilikom uplate na devizni račun molimo plaćati isključivo u EUR. Budući da troškove banke uplatitelja i primatelja podmiruje kupac, kod uplate obavezno treba navesti rečenicu: "Bank charges are to be payed by ordering customer by using option OUR in the payment order".
NAKON USPJEŠNE KUPOVINE
Gdje mogu pratiti status transakcije/ pošiljke?Status vaše transakcije (uplate) kao i pošiljke (poslano/nije poslano) možete pratiti na vašim korisničkim stranicama. Nakon što vaša pošiljka bude poslana, možete ju pratiti na DPD-ovim (www.dpd.hr) ili DHL-ovim stranicama (www.dhl.hr) uz upisivanje koda paketa tj. broja pošiljke kojeg možete naći na svojim korisničkim stranicama.
Dostava unutar Hrvatske DPD-om moguća je u sva mjesta na kopnu te na pojedine otoke. Detaljni popis možete provjeriti ovdje.
Popis zemalja u kojima je moguća dostava DHL-om možete provjeriti ovdje. Zbog društvenih nemira u pojedinim zemljama moguća je obustava dostave u neke zemlje s navedenog popisa.
Može li netko drugi umjesto mene preuzeti pošiljku od kurirske službe?S obzirom na to da se radi o vrijednosnoj pošiljci, pošiljku od kurirske službe može preuzeti isključivo osoba na čije ime je naručena dostava.Na mojim korisničkim stranicama stoji da je pošiljka poslana, međutim ona još nije stigla na moju kućnu adresu.Nakon što je pošiljka poslana, ona se i dalje može pratiti i to na stranicama kurirske službe uz upisivanje koda pošiljke koji se nalazi na vašim korisničkim stranicama (www.dpd.hr za dostave unutar Hrvatske i www.dhl.hr za dostave van Hrvatske).Ukoliko kurirska služba ne zatekne naslovljenika pošiljke kod kuće, kurir će ga kontaktirati i dogovoriti preuzimanje. Ukoliko u tome ne uspije, pošiljka se vraća u najbližu poslovnicu DPD/ DHL-a i tamo se može podići. Ako pošiljka ostane nepreuzeta, ona se vraća natrag u našu poslovnicu (Savska cesta 28, 10000 Zagreb).Na izvodu moje bankovne transakcije piše da je novac za robu koju sam kupio/la uplaćen u korist tvrtke Dekod D.O.O., a ne u korist organizatora za kojeg sam kupovao robu, je li sve u redu s mojom transakcijom?S vašom transakcijom je sve u redu, tvrtka Dekod d.o.o. (ulaznice.hr) je posrednik u prodaji robe iz webshopova za različite organizatore i iz tog razloga na vašem računu piše da je iznos uplaćen u korist te tvrtke. Mogu li pokupiti svoju pošiljku u vašem uredu
Na žalost to nije moguće, dostava je obavezna za sve webshopove.Želim zamjeniti robu naručenu iz webshopa, koji je postupak da to učinim?Robu možete vratiti ako za to postoji opravdani razlog koji ćete navesti u mailu koji šaljete na podrska@ulaznice.hr. Ukoliko se radi o greški s naše strane (poslana pogrešna roba, oštećenje na robi), troškove ponovnog slanja snosimo mi, a ukoliko se radi o greški od strane kupca (npr. zamjena veličine), troškove ponovnog slanja snosi kupac. Kupac je dužan vratiti artikle u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju. U protivnom će se zahtjev za povrat smatrati nevažećim, a artikli će biti vraćeni na korisnikovu adresu na trošak naručitelja. U slučaju da tražite zamjenu artikla, a taj artikl je nedostupan, moguć je samo povrat sredstava. Prilikom povrata uplate, sve troškove snosi kupac (troškovi naplatnog sustava, trošak bankovnog transfera novca...), a trošak konzumiranih usluga (dostava, osiguranje pošiljke...) se ne vraća. Mogu li poništiti plaćenu narudžbu u webshopu?Plaćenu narudžbu možete poništiti, ali ne djelomično, tj. stornira se cjelokupna narudžba, a novac se vraća na isti račun s kojeg je i uplaćen. Ukoliko je plaćena narudžba već poslana, kupac ju može vratiti u stanju u kojem mu je i dostavljena i u originalnom pakiranju i to o vlastitom trošku. Želim poništiti narudžbu plaćenu uplatom na inozemni račun, kako to mogu učiniti?Podaci potrebni za deviznu doznaku kod povrata novca na devizni žiro račun su:

Ime i prezime kupca
Adresa
IBAN i SWIFT banke kupca
Naziv banke
Adresa banke

Podatke nam trebate poslati mailom na podrska@ulaznice.hr, s tim da kod deviznog povrata kupac snosi troškove ulazne i izlazne banke (tzv. OUR – više informacija možete naći ovdje.)